Efektivita prodeje

Zdokonalte proces sloužící k systematickému sběru, analýze a hodnocení informací souvisejících s prodejem a distribucí vašich produktů. Cílem je poskytnout Retail Auditu od ppm factum je poskytnout vám přesné a aktuální informace o tom, jak jsou vaše produkty umístěny, prodávány a vnímány na trhu.

Služba Retail Audit může zahrnovat sledování skladových zásob, umístění v obchodě, cenovou politiku, akční nabídky a další faktory ovlivňující prodej. Díky těmto informacím můžete optimalizovat své strategie prodeje, zlepšit dostupnost produktů a lépe porozumět potřebám zákazníků. Retail Audit přináší důležitý přehled do prostředí maloobchodu a pomáhá efektivněji reagovat na měnící se tržní podmínky.

 

0
provedených šetření
v každém roce
0
EAN kódů
v naší databázi
0
monitorovaných kategorií
a subkategorií

Retail Audit s ppm factum

Služba Retail Audit od ppm factum poskytuje komplexní informace pro efektivní obchodní rozhodování. Získáte unikátní argumenty pro jednání s řetězci, podložená fakta pro interní investiční rozhodnutí, konkurenční výhodu a relevantní informace pro strategické plánování. Sledujte zastoupení vašich produktů na regálech, hlídejte ceny a propagaci, a získávejte hodnocení personálu. Retail Audit odhalí klíčové oblasti pro zlepšení a umožní vám flexibilní reakce na tržní změny, což přináší skvělou podporu pro úspěšné obchodní rozhodování.

Detail služby

Vnitřní hodnocení týmu obchodních zástupců nebývá často objektivní. Zjistěte, jak si vedou vaši obchodní zástupci pomocí uchopitelných dat. Výsledky sledování obchodních zástupců jsou adresné a to nejen v odhalení silných a slabých stránek. Díky produktu SOCRATES® ihned odhalíte, na kterých pobočkách či prodejnách dosahuje konkrétní obchodní zástupce lepších či horších obchodních výsledků.

Jak budeme hodnotit váš obchodní tým? Nejčastějšími kritérii k hodnocení práce obchodního zástupce je:

  • dostupnost TOP výrobků – sledování produktů na regále, podíl na regále a sortimentu, dostatečné zásoby, čistota
    distribuce OOS a OSA
  • regálová pozice a podíly v porovnání s konkurencí, způsob prezentace vlastních značek na prodejní ploše
  • komunikace a aktivity obchodního zástupce na prodejně
Sledujte informace o trhu každý den a reagujte na konkurenci včas. Služba se zaměřuje na aspekty, dle kterých analyzuje, jak si klient vede ve srovnání s konkurencí a s ohledem na vývoj trhu. Sledujeme za vás:

  • vývoj podílů zboží na regále, v jakém poměru se o prostor na regále dělíte s konkurencí
  • kolik různých výrobku v kategorii si může spotřebitel vybrat
  • šíři sortimentu či jak velkou plochu zabírá v rámci druhotného umístění vaše zboží

Monitoring ceny vám ukáže jasný obrázek o cenách na regále, sleduje ceny zboží v letácích, akční ceny, promo ceny a nastavení cenových mantinelů. Sledujte cenu produktu, my pro vás zpracujeme aktuální cenové přehledy, analýzu vývoje cen a aktivitu akčních cen.

Mystery shopping slouží k rychlému ověření kvality maloobchodních služeb a personálu. V rámci služby Mystery shopping vyšleme do prodejny tajného zákazníka. Jeho úkolem může být nákup produktu, hraní určitého scénáře k ověření prodejních argumentů a reakcí obsluhy či vyhodnocení stavu prodejny. Služba je jedinečná tím, že dává klientovi možnost velmi rychle reagovat na výsledky šetření.

Office
Coral Office Park A, Bucharova 1281/2, 158 00 Praha 13

Infolinka
+420 233 111 000