Klient
Mattoni 1873
Voctářova 2497/18
180 00 Praha 8 – Libeň
Služba
Naše spolupráce s klientem Mattoni započala zajištěním specifických potřeb na skladování a distribuci zboží a POS materiálů.
Společně jsme si nejprve definovali jednotlivé procesy příjmu, skladování, kompletaci a vychystání zboží. Představili si použití vhodných obalových materiálů a ujasnili požadavky na dopravu. Závozová místa jsme po odsouhlasení s klientem uspořádali dle regionů v kole tak, abychom minimalizovali náklady na dopravu a byli maximálně efektivní.
Následně započala příprava na naší straně:
- Nastavili a upravili jsme náš systém dle potřeb klienta.
- Seznámili jsme zaměstnance Mattoni s prací s programem, který je uživatelsky příjemný a poskytuje kompletní informace o artiklech, objednávkách a historii pohybů online, 24 hodin denně, 7dní v týdnu.
- Pro efektivní komunikaci mezi klientem a zaměstnanci skladu využíváme helpdesk objednávkového systému. Ať už jde o požadavek na příjem, kompletaci či dopravu, požadavek se dostane vždy včas ke správné osobě.
- Již při probíhajícím přesunu zboží na náš sklad, jsme expedovali objednávky na právě přijaté zboží. Byli jsme tak schopni našemu klientovi minimalizovat nedodávky v době změny skladovatele.
Jsme hrdí, že již od roku 2021 můžeme spolupracovat se společností Mattoni a společně rozvíjet naši dlouhodobou spolupráci.