Zboží pod kontrolou

Již dlouhou řadu let spotřebitelé nakupující své zboží v supermarketech, hypermarketech a nezávislém trhu. Vždy, když jdou nakoupit, předpokládají, že vše naleznou stále na stejném místě ve stejném regále v dostatečném množství, označené správnou cenovkou. Toto základní pravidlo považuje zákazník za prvořadou samozřejmost. Pro správné fungování této základní podmínky prodeje je nutná služba, která se nazývá Merchandising.

U nás v ppm factum vnímáme veškeré změny a trendy, které se v FMCG mění velmi rychle. Na základě dat komunikujeme s našimi klienty a řešíme případné úpravy v plánech servisních návštěv, jejich délce a četnosti. Díky našemu systémy dokážeme maximálně zefektivnit plánovaní a čas, který máme k dispozici pro servis zboží našich klientů a tento můžeme správně rozvrhnout a zacílit.

0
maloobchodů
v naší péči
0
pracovníků
v terénu
0 mil.
servisních hodin
každý rok

Merchandising s ppm factum

Mějte své zboží pod kontrolou. Přenechte starost o kontrolu stavu zásob na prodejně a zásobování nám.

Díky službě Merchandising Servis podpoříte nejen prodejnost produktů, ale také svou značku. Služby merchandisingu zajistí, že vaše zboží bude v dostatečném množství na místech, kde dochází k zásadnímu rozhodnutí o koupi. On-line reporting a fotodokumentace z proběhnuvších servisních návštěv jsou dlouhodobě naprostým standardem, jenž nám mimo jiné umožňuje kontrolu kvality prováděného servisu, ale i rychlou reakci na nově vzniklé situace.

Detail služby

Za koordinaci zboží, jeho umístěním a doplňováním stojí zkušený merchandiser. Jeho úkolem je zajistit, aby se správné výrobky ocitly na správném místě, ve správný čas a se správnou cenou. Pro kontrolu aktuálního stavu zásob na prodejně využíváme unikátní reportovací systém s GPS lokací.

Tvoříme atraktivní a efektivní prezentaci produktů v místě prodeje. Efektivní rozmístění produktů na regále zajistí snadno viditelné a dostupné zákazníkům.

Našim cílem je vytvořit přitažlivé prostředí, které bude zákazníky lákat k nákupu

Společně s reporty od nás získáte fotodokumentaci primární sekce, druhotného vystavení, vyprodanosti konkrétních výrobků, aktuálních cen, letákových akcí a přítomnosti novinek na regále. Fungující merchandising se pak stává i skvěle fungujícím kontrolním systémem dodržování obchodních podmínek mezi dodavateli a obchodními řetězci.

Využijte našich zkušeností a zjistěte, proč dokonale zvládnutý merchandising pomůže vašemu obchodu!

Merchandising je komplexní služba zajištující dostupnost zboží, zamezuje jeho výpadkům, stará se o to, že u daného výrobku je umístěn správný POS materiál, cenovka, zabezpečuje stavbu druhotných vystavení, kontroluje exspiraci zboží a další přidružené služby. Jedná se o dynamické a rychle se rozvíjející odvětví. Tyto služby se musí nadále přizpůsobovat změnám a zachovat si tak svou flexibilitu a důraz na efektivitu.

Také v tomto odvětví bude z našeho pohledu kladen důraz na digitální technologie, a proto už nyní testujeme zcela nový pohled na „regál“ skrze technologii Image Recognition, která mimo jiné dokáže zpracovávat data o úrovni skladových zásob na základě monitorovaných odprodejů (kdy zákazník uchopí výrobek a vloží do košíku), provádět analýzu vystaveného zboží na regále atd., atd.

U nás v ppm factum vnímáme veškeré změny a trendy, které se v FMCG mění velmi rychle. Na základě dat komunikujeme s našimi klienty a řešíme případné úpravy v plánech servisních návštěv, jejich délce a četnosti. Díky našemu systémy dokážeme maximálně zefektivnit plánovaní a čas, který máme k dispozici pro servis zboží našich klientů a tento můžeme správně rozvrhnout a zacílit.

  • inteligentní řízení zásob
  • příležitost být tam, kde jsou vaši zákazníci
  • dohled a kontrolu nad stavem vašeho zboží
  • cennou zpětnou vazbu díky reportům a monitoringu
  • přehled o cenách konkurence a novinkách
  • spokojené zákazníky, kteří našli to, co hledali
Doplňování zboží – je kritická činnost, která zajistí, že zákazník vždy najde produkt, který hledá. Vždy je důležité mít správný systém sledování zásob a stanovení minimálních a maximálních zásobních úrovní pro každý produkt. Systematickým a pravidelným doplňování zboží, minimalizujeme nedoplněné regály a tím pádem ztrátu prodeje pro našeho klienta.

Druhotná umístění – jsou místem, kde mohou být prezentovány speciální nabídky, novinky nebo sezónní produkty. Prodeje našich klientů podporujeme druhotným umístěním ve strategických částech obchodu, tak aby zákazníky upoutala. Prostřednictvím Druhotných umístění motivujeme zákazníka k navýšení průměrného nákupního koše, kdy zákazníci kupují další produkty, které ne ně působí impulzivně.

Implementace POS materiálů – V rámci promocí v místě prodeje umísťujeme POS materiály a reklamní prvky umístěné v okolí pokladen nebo v blízkosti produktů nebo druhotného umístění. Informujeme zákazníka o slevách, akcích, soutěžích a dalších důležitých informacích.

Reporting zpětná vazba z místa prodeje – sledování a reportování jsou klíčové pro zhodnocení úspěšnosti merchandisingových aktivit. Sledujeme všechny parametry pro detailní analýzu zákaznických reakcí a dalších metrik. Sběr dat zahrnuje, sledování OOS, úspěšnost a efektivitu promo akcí , společně s našimi klienty zajisťujeme efektivnější merchandising servis.

Všechna data poskytujeme naším klientům pomoci nadčasového portálu Power BI, který naskýtá řadu rozšířených možností včetně napojení několika zdrojů dat. V případě zájmu ze strany klienta poskytujeme přes naši divizi Retail Audit zpracování formou prezentací, která může obsahovat i doporučení z naší strany a může být podpořena i osobní prezentací

Office
Coral Office Park A, Bucharova 1281/2, 158 00 Praha 13

Infolinka
+420 233 111 000