Brand pro 21. století

Brand Activation je klíčovým prvkem v budování silného propojení mezi značkou a zákazníky. Jedná se o strategii, která nejenom prezentuje vaši značku, ale také ji propojuje s emocemi a potřebami zákazníků.

V ppm factum tvoříme inovativní a zážitkové kampaně, které vytvářejí hlubší spojení mezi značkou a jejími zákazníky. Využijte také jedinečnou příležitost představit svou značku v dynamickém a zapamatovatelném světle. V současné době už zákazníci nejsou pouze pasivními pozorovateli, ale aktivními účastníky. Pokud chcete, aby vaše značka vynikla a oslovila co nejširší okruh potenciálních klientů, Brand Activation je klíčovým nástrojem.

0 tis.
in-store promo
každý rok
0
aktivních
hostesek
0
festival & outdoor
activations

Brand Activation s ppm factum

V ppm factum věříme, že Brand Activation akce jsou díky osobnímu kontaktu a emocím nedílnou součástí marketingového mixu. Proto do každého projektu dáváme srdce. Stavíme na kombinaci kreativních nápadů s perfektní exekutivou. Vy si můžete vaši akci v klidu užít díky týmu zkušených projektových manažerů.

Brand Activation s ppm factum zahrnuje efektivní prezentaci značky a produktu, propagaci produktu na místě, kde se rozhoduje o nákupu, zajištění zkušených a milých hostesek pro pozitivní atmosféru, unikátní lokaci, kreativní nápady a pečlivé technické zajištění. Kromě toho poskytujeme i zpětnou vazbu formou fotodokumentace a vyhodnocení úspěšnosti celé akce.

Detail služby

I v dnešní elektronické době je stále pro mnohé firmy naprosto klíčové představit své výrobky nebo služby svému spotřebiteli fyzicky a osobně. Využití hostesek a promotérů k propagaci tak i nadále zůstává pro mnohé nedílnou a logickou součástí jejich marketingového mixu. Ať už se jedná o představení rychloobrátkového zboží v maloobchodu, firemní konferenci, společenský galavečer či hudební festival, jsme vždy připraveni pochopit a dokonale uvést v život požadavky jakéhokoli klienta (vaše požadavky). Naším cílem je poskytnout vám ty pravé ambasadory vašich značek. Propracovaný a léty osvědčený systém obsazování, zkušený tým regionálních manažerů a stabilní síť hostesek a promotérů po celé České republice z nás již více než 15 let dělají jednoho z předních poskytovatelů těchto služeb. Zajištění vysoce profesionálního výstupu je pro nás prioritou, proto vždy klademe mimořádný důraz na kvalitu a včasnost zaškolení, pravidelnost kontrol a následné vyhodnocení. Politika korektního odměňování z nás dělá vyhledávaného zaměstnavatele a umožňuje si držet databázi kontaktů po celé ČR i SR v řádech tisíců. Jsme tak schopni s mimořádnou úspěšností obsadit jakoukoliv pozici dle vašich specifických požadavků. Představíme vaše značky koncového spotřebitele jako nikdo jiný.

Považujeme se za skutečné odborníky v organizování spotřebitelských soutěží pro maloobchod. Společnost ppm factum a.s. se v retailu pohybuje v různých oblastech již více než 15 let. Pro naše klienty zajišťujeme prostřednictvím různých divizí různorodý mix služeb, přes merchandising, ochutnávky a sampling, až po průzkumy spotřebitelského chování. Toto know-how nám umožňuje se dokonale v tomto prostředí orientovat a lépe reagovat na aktuální potřeby spotřebitelů všech cílových skupin v různých odvětvích. Jsme kompetentní, znalí dat i prostředí a zároveň kreativní. Navrhneme vám spotřebitelskou soutěž na míru, která dokáže zaujmout a přilákat vaše zákazníky, a samozřejmě zvýšit prodej vašich výrobků či služeb. Zapojíme zákazníky do interakce s vaší značkou, a vytvoříme pozitivní nákupní zkušenost. Pracujeme se soutěžemi různého druhu a formátu s cílem zvýšit zákaznickou angažovanost, loajalitu a zapojení. Dokážeme pokrýt všechny kroky v celém procesu, od návrhu mechaniky, přes vytvoření kreativního konceptu po výrobu a distribuci POS.
Team building a firemní akce mohou být mocným nástrojem pro posílení týmového ducha a efektivity v pracovním prostředí, pokud jsou dobře organizovány a přizpůsobeny potřebám týmu a firmy. Mohou mít zábavný i vzdělávací charakter, anebo být kombinací obojího. Organizace takových akcí vyžaduje pečlivé plánování, komunikaci a koordinaci různých aspektů a obvykle se vyplatí svěřit se do rukou odborníka. Jsme tady pro vás. Rádi naplánujeme atraktivní a neotřelá řešení na míru a vše organizačně zastřešíme od A do Z. Pomůžeme se stanovením cílů a účelů vaší akce, vybereme vhodnou lokalitu, připravíme návrh programu a aktivit a navrhneme rozpočet. Následně zajistíme veškerou logistiku i organizaci na místě. Dokážeme také efektivně komunikovat s účastníky. Následné zhodnocení celé akce je pro nás samozřejmostí. Takže, pokud plánujete team building, školení, menší vánoční večírek, management meeting se zahraniční účastí nebo velkou firemní konferenci, vyzkoušejte si nás. Věříme, že oceníte spolupráci s profesionály na svém místě, které jejich práce navíc opravdu hodně baví.

Náš tým se nezalekne žádné výzvy v terénu, nepřízně počasí ani noční prodloužené. Jediným cílem je spokojenost klienta a splnění jeho požadavků a zadání. Specializujeme se na plánování, aktivaci, organizaci a realizaci různých festivalových, koncertních nebo sportovních událostí. Naše pro-klientsky orientované a dobře spolupracující interní týmy s dlouholetou zkušeností jsou zárukou dobře odvedené práce. S klienty pracujeme v různých formách a nastavení spolupráce. Od kompletního zastřešení projektu včetně kreativního konceptu po profesionální realizaci na místě. Zavezeme, postavíme, vyřešíme, uskladníme. Náš sklad je plně k dispozici našim pracovníkům i klientovi v režimu 24/7.

Office
Coral Office Park A, Bucharova 1281/2, 158 00 Praha 13

Infolinka
+420 233 111 000